
Regulamin Rezydencji Ambre
REGULAMIN REZYDENCJI AMBRE W ŁEBIE
Serdecznie witamy Państwa w Rezydencji Ambre. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem.
POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA
Informujemy, że gość obiektu akceptując regulamin Rezydencji zobowiązuje się do przestrzegania Polityki Bezpieczeństwa, w tym ograniczeń i restrykcji wprowadzonych aktami prawa ujętymi w przedmiotowym dokumencie.
Dziękujemy za zapoznanie się z poniższym regulaminem oraz za jego przestrzeganie, które ma na celu zapewnienie spokojnego i bezpiecznego pobytu gościom Rezydencji Ambre.
Regulamin dotyczy Rezydencji Ambre przy al. Brzozowej 20, 84-360 Łeba, nazywanej poniżej również jako „obiekt”, „Ambre” lub „Rezydencja”
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Rezydencji i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej jak również poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w obiekcie. Dokonując wymienionych czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Rezydencji Ambre.
- Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji
- Opiekunem Gościa w Rezydencji jest Recepcja.
§2 INFORMACJE OGÓLNE
- Doba hotelowa rozpoczyna się od godz. 16:00 i trwa do godz. 10:00 następnego dnia.
- Życzenie przedłużenia pobytu, poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić najpóźniej do godz. 08:30 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju. obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Rezydencji, w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania regulaminu.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu rezydencji lub Gości, szkody na osobie Gości, pracowników obiektu lub innych osób przebywających w rezydencji.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- W AMBRE obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22:00 do 6:00
- Przyjazdy i wyjazdy z AMBRE możliwe są w godzinach 8:00 – 20:00 w przypadku innych godzin należy poinformować o tym recepcję.
- Osoby nie zameldowane w Pensjonacie mogą przebywać w apartamentach i pokojach w godz. 8:00 – 22:00
- Recepcja czynna od godz. 08:00 – 20:00.
- Telefon informacyjny i alarmowy – 798 181 119
- Drzwi wejściowe w godzinach 22:00 – 7:00 są otwierane i zamykane za pomocą kluczy lub karty magnetycznej.
§3 REZERWACJA I ZAMELDOWANIE
- Zastosowanie ma obowiązujący regulamin „Regulamin Rezerwacji i Warunków Płatności – Rezydencja Ambre w Łebie” dostępny w załączniku numer 1
- Podstawą rejestracji Gościa jest okazanie w Recepcji dokumentu tożsamości z fotografią oraz wypełnienie karty rejestracyjnej.
- Każdy z Gości rejestrujący się w pokoju (Gość główny oraz osoby towarzyszące) zobligowany jest podać swoje dane i złożyć podpis na karcie rejestracyjnej we wskazanym miejscu.
- Gość obiektu nie może przekazywać pokoju innym osobom – niezarejestrowanym w Rezydencji, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- W Rezydencji mogą zostać zakwaterowane tylko osoby, które nie cierpią na żadne choroby zakaźne.
§4 USŁUGI I USŁUGI DODATKOWE
- Rezydencji Ambre świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem.
- Ręczniki i pościel w pokojach i apartamentach wymieniamy na życzenie Gości.
- Codzienna wymiana ręczników i / lub pościeli jest dodatkowo płatna wg cennika.
- Sprzątanie pokoi podczas obecności Gości w apartamentach / pokojach – na życzenie
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie zastrzeżeń do Recepcji, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.
- Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w obiekcie,
- sprawną pod względem technicznym obsługę; a w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte niezwłocznie, Obiekt dołoży starań, by w miarę możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodność
- Dodatkowo na życzenie Gościa Rezydencja świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie
- przechowanie bagażu Gościa, który jest zarejestrowany w obiekcie lub posiada rezerwację w obiekcie.
- zamawianie taxi
- Na życzenie Gościa przebywającego z małymi dziećmi w Rezydencji do pokoju wstawiane jest nieodpłatnie łóżeczko (bez pościeli), ale tylko w przypadku dostępności.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej Gościa za usługi, produkty obiektu lub/oraz koszt wyrządzonych szkód w obiekcie w przypadku nieuregulowania należności przez Gościa w rezydencji. Innymi słowy obiekt może podjąć decyzję o obciążeniu karty Gościa w przypadku jego nieobecności i tylko wtedy, jeśli jego pobyt w obiekcie się zakończył.
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI ORAZ REZYDENCJI AMBRE
- Na terenie obiektu dzieci w wieku poniżej 12 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
- Opiekunowie prawni ponosić będą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci.
- Osoby nieletnie nie mogą się rejestrować bez obecności i potwierdzonej rejestracji osoby dorosłej – opiekuna prawnego.
- Nieletni do 13 roku życia mogą używać windy tylko pod opieką osób dorosłych.
- Gość rezydencji ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób lub osób odwiedzających te ostatnie. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe. Cennik wyposażenia stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu. Cennik szkód i prac dodatkowych stanowi załącznik nr 3 do Regulaminu. Niezależnie od cennika, obiekt zastrzega sobie prawo do indywidualnej i odrębnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody.
- W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, obiekt może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowanie się do żądań obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia rezydencji.
- Każdorazowo opuszczając pokój lub apartament Gość powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor i radio, zgasić światło, zamknąć krany oraz sprawdzić, czy zamknął za sobą drzwi.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w apartamentach / pokojach grzałek, żelazek, urządzeń do przygotowywania oraz suszenia pożywienia, a także innych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do rezydencji w razie opóźnienia się Gościa z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
- Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt niezależnie od tego czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu za obiektem czy na parkingu przed frontem obiektu. Pracownicy obiektu nie świadczą usług parkowania aut.
§6 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt w wypadku wyraźnej prośby/dyspozycji Gościa. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji, obiekt przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie ulegną one kasacji.
§7 REKLAMACJE
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja/Manager
- Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez obiekt w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
§8 POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja/Manager
- Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
- Gość obiektu przywożący ze sobą psa lub inne zwierzę domowe obowiązany jest zachować wszelkie środki bezpieczeństwa, ażeby zwierzę nie zagrażało innym wczasowiczom bądź pracownikom, w szczególności zwierzą powinno być prowadzone na smyczy i mieć założony kaganiec. Pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez zwierzę ponosi jego właściciel bądź osoba, pod której opieką pozostaje ono w Pensjonacie.
- Pobyt Gości przywożących ze sobą psy lub inne zwierzę domowe jest możliwy i łączy się z opłatą wg cennika Rezydencji – 50 zł / doba.
- Na spacer wyprowadzamy psa za ogrodzenie pensjonatu. Koniecznie sprzątamy po pupilu
- Zakaz palenia tytoniu w pokojach oraz na balkonach/tarasach. W razie naruszenia zakazu zostaną Państwo obciążeni kosztami odświeżenia apartamentu / pokoju i interwencji Straży Pożarnej w przypadku uruchomienia DSO. W obu przypadkach jest koszt 1000 zł.
- W obiekcie nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych ani iluminacyjnych.
- Obiekt nie przechowuje żywności Gości ze względów sanitarno-epidemiologicznych.
- W Obiekcie nie obsługuje się osób w stanie nietrzeźwym.
- Obiekt nie świadczy usług wymiany obcej waluty.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pokoju raz na 24 godziny.
- Poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia nienaruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania, Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach/apartamentach i ich wyposażeniu.
- Wszelkie inne kwestie regulują wewnętrzne procedury Obiektu
